The 2-Minute Rule for کتوژنیک رژیم مواد غذایی

Wiki Article

در این تصویر، میوه‌ها بر اساس میزان کربوهیدراتشان دسته بندی شده‌اند. میوه‌های کم کربوهیدرات، گزینه‌های بهتری برای استفاده در رژیم کتوی شما هستند.

در هر حال، صرفنظر از دلایلی که برای توقف رژیم کتوژنیک دارید، مصرف مجدد کربوهیدرات‌ها پس از رژیم، عواقبی را به همراه خواهد داشت.

خیر. رژیم کتوژنیک از آن دسته رژیم‌هاییست که مصرف کربوهیدرات شما را محدود می‌کند به همین دلیل مصرف آن برای طولانی مدت توصیه نمی‌شود.

مثلا نخود فرنگی یک سبزی نشاسته‌ای است که در مقایسه با سبزیجات غیرنشاسته‌ای سبز مانند کلم بروکلی یا کدو سبز، حاوی مقدار بیشتری کربوهیدرات است و انتخاب خوبی برای بعد از کتو است.

رژیم سیکلیکال یا دوره‌ای راه آسان‌تری، برای اضافه کردن چربی‌ها، به برنامه غذایی است. باعث می‌شود در روزهای آزاد، رژیم متعادل‌تری داشته باشید.

در هنگام خروج از کتو ممکن است موارد زیر اتفاق بیفتد که با آگاهی از آنها می‌توانید اثرات‌شان را کنترل کنید.

تحقیقات نشان داده است که رژیم کتو می‌تواند باعث کاهش قابل توجه تشنج در کودکان صرعی شود.

برای بعد از رژیم، برخی از کربوهیدرات‌ها از جمله بسیاری از میوه‌ها، غلات کامل و برخی سبزیجات، باید دوباره به برنامه غذایی‌تان افزوده شوند.

منظور از این خوراکی‌ها، آن‌هاییست که درصد کربوهیدرات بالایی دارند. در ادامه لیستی از این غذاها بیان شده:

وقتی به سراغ این مطلب آمده نمونه رژیم کتوژنیک اید، یعنی قصد کاهش وزن دارید و چیزهایی درباره رژیم کتو شنیده اید. در اینجا سعی داریم اطلاعات جامعی درباره این رژیم لاغری در اختیار شما قرار دهیم.

بااین‌حال، تاکنون تنها رژیم‌های کتوژنیک استاندارد و با پروتئین بالا به‌طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. رژیم‌های کتوژنیک چرخه‌ای یا هدفمند روش‌های پیشرفته‌تری هستند و عمدتاً توسط بدنسازان یا ورزشکاران از آنها استفاده می‌شود.

هنگامی که رژیم کتو را شروع می‌کنید، برای جلوگیری از این امر حتما آب زیادی بنوشید.

برای کاهش وزن هم میتونین ازطرق لینک ثبت نام رژیم و انجام بدین

خروج از کتو چگونه است؟ افرادی که رژیم کتو داشته‌اند، به خوبی می‌دانند خروج از رژیم کتوژنیک مانند هر رژیم دیگری اگر به صورت اصولی انجام نشود، وزن کم شده را برمی‌گرداند.

Report this wiki page